Ulei motor Liqui Moly MOS2 Leichtlauf 10W40 (2627) (6948) 4L
134 RON 168 RON
TVA inclus
TVA inclus
Ulei de motor semi sintetic cu viscozitate redusă. Pentru şoferii atenţi la costuri. Lubrifiantul cu viscozitate redusă MoS2 formează o peliculă de lubrifiere foarte rezistentă pe toate suprafeţele metalice cu frecare şi glisare. Avantaje: Cea mai rapidă lubrifiere la pornire şi frecarea minimă în regimul de deplasare cotidian asigură o durată de serviciu extrem de lungă a motorului. Asigură cele mai mari rezerve de siguranţă la pornire şi în faza de încălzire, în cazul solicitărilor extreme precum şi în cazul traficului stop-and-go etc. Creşte fiabilitatea datorită asigurării funcţionalităţii în condiţii anormale. Reduce consum de ulei şi de carburant. Produs dezvoltat special
de firma LIQUI MOLY.
Proprietăți:
- protecție excelentă la uzură
- fără efecte nocive asupra convertoarelor catalitice
- comportament bun la pornire la rece
- stabilă la îmbătrânire și vâscozitate stabilă
- curățenia remarcabilă a motorului
- proprietăți excepționale de funcționare de urgență
- potrivit pentru motoare pe benzină și diesel cu și fără turboalimentarea gazelor de eșapament
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
Specificaţii şi clasificări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,86 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 88,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 164 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,2% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare negru/gri
Domeniul de aplicare:
Uleiul de motor pentru motoare cu benzină și Diesel fără filtru de particole diesel DPF. Testat pentru turbocompresoare și convertoare
catalitice.
de firma LIQUI MOLY.
Proprietăți:
- protecție excelentă la uzură
- fără efecte nocive asupra convertoarelor catalitice
- comportament bun la pornire la rece
- stabilă la îmbătrânire și vâscozitate stabilă
- curățenia remarcabilă a motorului
- proprietăți excepționale de funcționare de urgență
- potrivit pentru motoare pe benzină și diesel cu și fără turboalimentarea gazelor de eșapament
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
Specificaţii şi clasificări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,86 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 88,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 164 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,2% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare negru/gri
Domeniul de aplicare:
Uleiul de motor pentru motoare cu benzină și Diesel fără filtru de particole diesel DPF. Testat pentru turbocompresoare și convertoare
catalitice.
Ulei motor | |
Producator | LIQUI MOLY |
Vascozitate | 10W40 |
Cantitate | 4 Litri |
Norme / Aprobari | ACEA A3 ; ACEA B4 ; API SL ; API CF |