Ulei de motor cu o formulă modernă, utilizabil pe tot parcursul anului, pentru motoare pe benzină și diesel cu sau fară filtru de particole diesel (DPF). Uleiuri de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologie de sinteză au fost combinate cu cea mai modernă tehnologie de aditivare, garantând astfel un ulei de motor cu o protecţie deosebită împotriva uzurii, care reduce consumul de ulei şi carburant şi asigură o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de recomandările producătorilor de autovehicule, se pot realiza intervale de schimb ale uleiului de până la 40.000 km. De asemenea, ideal pentru utilizarea în autoturisme cu pasageri (CNG / GPL).
Proprietăți:
- funcționarea lină a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- durată lungă de viață a motorului
- protecție excelentă la uzură
- reduce emisiile poluante
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- stabilitate mare la forfecare
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- reduce consumul de combustibil
- menține curățenia remarcabilă a motorului
Clasificări şi specificaţii:
ACEA C3 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:
Fiat 9.55535-S3 ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB 229.31
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 68,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 12,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 172 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -39 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 10,0% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) 2,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare:
Optim pentru motoarele pe benzină şi motorină moderne cu mai multe supape, Valvetronic şi turbo cu si fără sistem de răcire cu aer.
Destinat în special pentru autoturisme cu intervale mari de schimb al uleiului şi cerinţe mari ale motorului.
Mod de utilizare:
Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă se obţine doar dacă nu se utilizează în
combinaţie cu alte uleiuri.
Ulei motor | |
Producator | LIQUI MOLY |
Vascozitate | 5W30 |
Cantitate | 1 Litru |
Norme / Aprobari | ACEA C3 API SN API CF BMW Longlife-04 MB-Freigabe 229.51 VW 502 00 VW 505 00 VW 505 01 ACEA A3 ACEA B4 Fiat 9.55535-S3 Ford WSS-M2C 917-A MB 229.31 |