Ulei pentru motoare in 2 timpi partial sintetice, de inalta performanta, pentru utilizarea in toate motoarele in 2 timpi. Asigura functionalitatea motorului si garanteaza o durata de serviciu maxima. Cu auto amestec. Uleiurile de baza minerale si sintetice selectionate in combinatie cu cea mai moderna tehnologie pentru aditivi, permit o ardere fara reziduuri si astfel mentin
motorul curat. Motorul este protejat de uzura in mod optim.
Proprietati:
- autoamestecare - protectie buna la coroziune - combustie fara reziduuri - rezistenta mare la uzura - garanteaza bujiile curate
Corespunde si indeplineste urmatoarele clasificari si specificatii:
APi TC ? iSO L-EGC ? JASO FC ? TiSi (Thailand international Standards institute)
Caracteristici tehnice:
Densitatea la 15� C : 0,865 g / ml DiN 51757
Vascozitatea la 40�C : 60,0 mm2 / s ASTM D 7042-04
100�C : 9,1 mm2 / s ASTM D 7042-04
indice de vascozitate : 130 DiN iSO 2909
Punct de curgere : - 24 �C DiN iSO 3016
Punct de aprindere : 110 �C DiN iSO 2592
Numarul total de baza : 1,1 mg KOH/g DiN iSO 3771
Cenusa sulfat : <0,06 g/100g DiN 51575
Culoare : rosie
Domeniul de aplicare:
Pentru lubrifiere separata si prin amestec la motociclete, motorete, motocositoare, motoferastraie si grupuri electrogene de siguranta.
Raport de amestec pana la 1:50.
Mod de utilizare:
Se introduce continutul cutiei in rezervorul de combustibil si se completeaza carburant in functie de raportul de amestecare.
Amestecarea se realizeaza singura in rezervorul de combustibil.
Ambalaje disponibile:
1 L Art. nr. 1052
Ulei Gradina | |
Producator | Liqui Moly |
Vascozitate | 2T |
Cantitate | 1 Litru |