Producător: LIQUI MOLY
Cod produs: 5169
Disponibilitate: In stoc furnizor
52 RON 65 RON
TVA inclus

Cantitate


 

Solutia Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel fara demontare este un agent extrem de eficient pentru economisirea 
costurilor pentru curatarea filtrelor de particule diesel instalate pe vehicule.
Depunerile din filtrul de particule diesel se dizolva rapid, facand ca solutia costisitoare de inlocuire a filtrului de particule sa nu mai fie
necesara. Vehiculele care merg pe distante scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce inseamna ca
intervale de curatare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului.
Costurile de exploatare pot fi reduse prin curatarea in mod regulat.

Proprietati:

- Dizolva contaminarea tipica din filtrele de particule diesel
- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel inchise ale vehiculelor din comert
- Asigura caracteristici optime de functionare, performantele motorului si reducerea consumului de combustibil
- Reduce costurile de exploatare

Date tehnice
Culoare / aspect albastru, clar Densitate la 15 � C 1.005 g / ml Baza curatare, lichid purtator Valoarea pH-ului 11,3 Miros caracteristic Formati lichid

Domeniul de utilizare: 
Pentru toate filtrele de particule diesel inchise ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare: 
Curatarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) si sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita
art. nr. 7947, sonda dreapta Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face in functie de tipul de vehicul. in acest scopul,
senzorul de temperatura sau presiune al filtrului de particule trebuie sa fie deconectate (scoase) in majoritatea vehiculelor.
Nota: Cand curatati, temperatura filtrului ar trebui sa fie sub 40 �C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat in apropiere de
galeria de evacuare sau, optional, turbocompresor, si nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranta, se va accorda o atentie
deosebita atunci cand se va face o curatare la astfel de vehicule � in caz contrat, posibil ca solutia pentru curatare sau lichidul pentru
spalare poate intra in camera de ardere printr-o supapa de evacuare deschisa. in functie de tipul vehicolului, se introduce tija
corespunzatoare (dreapta sau cotita) in filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul
pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafata filtrului de particule, in
reprize de 5 pana la 10 secunde (cu o pauza de 5 pana la 10 secunde), la o presiune de functionare de 6 pana la 8 bari. Sonda trebuie
sa fie rotita si miscata inainte si inapoi in timpul curatarii, pentru a acoperi cat mai mult din suprafata filtrului.
Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se
reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

Ambalaje disponibile
1 L   Art. nr. 5169

  • Cantitate: 1 l
Solutii Curatare
Producator Liqui Moly
Tip Filtru Particule DPF

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie