Producător: LIQUI MOLY
Cod produs: 5171
Disponibilitate: In stoc furnizor
40 RON 50 RON
TVA inclus

Cantitate

Film prezentare

   

Solutia Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel se foloseste dupa curatarea filtrelor de particule diesel cu Solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule din depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pvor fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distante scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce inseamna ca intervale de curatare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curatarea in mod regulat. Solutia costisitoare de inlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

Proprietati - performante optime ale motorului - garanteaza un consum redus de combustibil - dizolva funinginea - reduce costurile de operare

Date tehnice Baza inrosire, lichid purtator Culoare / aspect albastru, clar Valoarea pH-ului 7,0 Densitate la 15�C 1.000 g / cm� Format lichid Miros inodor

Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare: 
Curatarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) si sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda
cotita art. nr. 7947, sonda dreapta Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face in functie de tipul de vehicul. in acest scop,
senzorul de temperatura sau presiune al filtrului de particule trebuie sa fie deconectate (scoase) la majoritatea vehiculelor.
Nota: Cand curatati, temperatura filtrului ar trebui sa fie sub 40 �C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat in apropiere
de galeria de evacuare sau, optional, turbocompresor, si nu sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranta, se va accorda o atentie
deosebita atunci cand se va face o curatare la astfel de vehicule � in caz contrat, posibil ca solutia pentru curatare sau lichidul pentru
spalare poate intra in camera de ardere printr-o supapa de evacuare deschisa. in functie de tipul vehicolului, se introduce tija
corespunzatoare (dreapta sau cotita) in filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul
pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (cod 5169/1 l), apoi este pulverizat direct in interiorul filtrului de particule,
in reprize de 5 pana la 10 secunde (cu o pauza de 5 pana la 10 secunde), la o presiune de functionare de 6 pana la 8 bari. Sonda
trebuie sa fie rotita si miscata inainte si inapoi in timpul curatarii, pentru a acoperi cat mai mult din suprafata filtrului. Filtrul este apoi
clatit cu solutia speciala (cod 5171/ 500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se remonteza
senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

Ambalaje disponibile
0,5 L   Art. nr. 5171

  • Cantitate: 0.5 l
Solutii Curatare
Producator Liqui Moly
Tip DPF

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie