Proprietati - protectie excelenta impotriva coroziunii
- previne inghetarea sistemului de racire
- remarcabil pentru aluminiu de inalta performanta motoare
- nu contine amine, nitriti, fosfati sau silicati
- previne defectiunile operationale
- pentru intervale prelungite de schimbare (a se nota producatorul instructiuni)
- efect de curatare excelent
- ofera o protectie remarcabila impotriva supraincalzirii
- gata de folosit
Corespunde urmatoarelor specificatii si accepte ale producatorilor:
ADE ? Aston Martin ? Behr ? Bergen Engines 2.13.01 ? Case New Holland MAT 3624 ? Caterpillar / MAK ? Caterpillar GCM34 ? Caterpillar
MWM 0199-99- 2091/12 ? Chevrolet ? Claas ? Cummins CES 14439 ? Cummins CES 14603 ? Cummins iS series u N14 ? DAF74002 ?
Detroit DFS93K217 ? Deutz DQC CB-14 ? Fendt ? Fiat 9.55523 ? Ford WSS-M97 B44-D ? Foton Q-FPT 2313005-2013 ? Great Wall ?
Hitachi ? irisbus Karosa ? isuzu ? Jaguar CMR 8229 ? Jaguar / Land Rover STJLR 651.5003 ? Jenbacher TA 1000-2000 ? John Deere
JDM H5 ? Kobelco ? Komatsu 07.892 (2009) ? Land Rover ? Lancia 9.55523 ? Leyland Trucks DW03245403 ? Liebherr MD1-36-130 ?
Mack 014 GS 17009 ? MAN B&G A/S ? MAN B&W AG D36 5600 ? MAN Diesel & Turbo SE ? Mazda MEZ MN 121 D ? Mitsubishi Heavy
industry (MHi) ? MTU MTL 5048 ? Opel/GM GMW 3420 ? Proton ? Renault-Nissan Renault RNUR 41-01-001/--S Type D ? Renault
Trucks 41-01-001/--S Type D ? Saab B040 1065 ? Santana Motors ? Saturn ? Suzuki ? Tedom ? Thermo King ? Valtra ? Van Hool ? Vauxhall
GMW 3420 ? Volvo Construction ? Volvo Penta ? Volvo Trucks ? W�rtsila 32-9011 ? W�rtsila SAMC Diesel DLP799861 ? Waukesha ?
Yanmar
Caracteristici tehnice:
Punct de fierbere k.D.v.
Culoare rosie
Densitate la 20�C 1,053 g/cm�
Baza etilen-glicol cu inhibitori
Protectie inghet si fierbere de la -20 la +104 �C
Domeniul de utilizare:
Pentru toate sistemele de racire si pentru toate tipurile de motoare, in special pentru motoarele de inalta performanta din aluminiu
echipate pe autoturisme, autoutilitare, motociclete, autobuze, masini agricole precum si motoare si aparate stationare care necesita o
protectie a sistemului de racire de o asemenea calitate.
Mod de utilizare:
Se goleste sistemul de racire, se curata cu solutie de curatare radiator Liqui Moly, articol 3320, dupa care se clateste cu apa. Se umple
apoi sistemul de racire cu antigelul KFS RAF 12+ gata de utilizat. Eliminarea in conformitate cu reglementarile locale. intervalele de
schimbare variaza in functie de instructiunile producatorilor de motoare. Coolant Ready Mix RAF12+ se poate amesteca si este
compatibil cu antigelul pentru radiatoare care nu contine silicati conform standardului VW G12+ si specificatia TL 774-D/F (LiQUi
MOLY Radiator Antifreeze KFS 12+) sau antigel original pentru radiatoare care contine silicat conform standardului VW cu specificatia
TL 774-C (Antigel LiQUi MOLY pentru radiator RAF11 sau LiQUi MOLY Coolant Ready Mix RAF11).
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 6924